.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی829 واحد متخلف عرضه سیمان در مازندران

معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی مازندران از شناسایی و جریمه 829 واحد متخلف عرضه سیمان در سال گذشته در این استان خبر داد.
به گزارش شمال نیوز ،مهدی وفایی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: واحدهای عرضه خارج از شبکه سیمان یاد شده به پرداخت یک میلیارد و 828 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: پرونده این افراد جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی و هیئت های رسیدگی به تخلفات صنفی استان ارسال شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی مازندران با بیان اینکه امسال برخورد با متخلفان عرضه کننده سیمان تشدید خواهد شد اعلام کرد: هر گونه جابجایی سیمان توسط واحدهای سیمان بر و عرضه کننده سیمان بخش مردمی و پروژه های عمرانی تخلف محسوب می شود.

به گفته وفایی نژاد در صورت مشاهده موارد یاد شده ضمن برخورد با متخلف و ارسال پرونده با مراجع ذیصلاح، سهیمه سیمان واحدهای مربوطه قطع خواهد شد.

وی با اعلام اینکه با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راه استان با کامیون هایی که بر خلاف آدرس بارنامه اقدام به حمل سیمان کنند ضمن متوقف کردن خودروها و قطع فعالیت در بخش حمل و نقل، پرونده متخلفین نیز به اتهام مشارکت در تخلف پیگیری و برخورد قانونی صورت می گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.